torsdag 13. januar 2011

TO 50-ÅRSDAGER

 Fikk bestilling på et 50 årskort til et par som begge jubilerer.  Han er svensk og glad i å fiske, hun elsker å bake. Jeg valgte å bruke to ulike mønsterark fra Papirdesign, det prikkede er "baksiden" av "Frida" og det blå er "Fiske". Et lite svensk flagg måtte være med. Fisken har jeg kjøpt på Bikuben. Bakedama er digitalstempel fra Mo's.
Synes dette verset er så morsomt, gjorde det om fra entall til flertall og hun som bestilte kortet syntes det var midt i blinken til paret som skal få kortet i helga.
Og så var det baksiden med de samme mønsterarkene.

3 kommentarer:

  1. Kjempestilig! Der flink med å tilpasse kortene du lager :)

    SvarSlett
  2. Knalltøft kort du har laget her!!!
    Skikkelig morsomt :-D Nydelig det under også.
    Ha en fin kveld.
    Klem Guro

    SvarSlett
  3. Nå har jeg vært på besøk i bloggen din og så gøy og insprirene å se alle de flotte kortene dine:-)
    Tusen takk for kommentaren i bloggen min og at du har blitt følger av bloggen min.Så koslig.
    Klem Fra Eva Helen

    SvarSlett