søndag 11. april 2010

KORT PÅ BESTILLING

Fikk ei litt spesiell bestilling på et kort. En lege i Tromsø skal disputere (forsvare sin doktoravhandling om lungekreft) i slutten av april. En kollega av ham ønsker å gi ham en gave og et kort i forbindelse med dette. Jeg lurte lenge på hva dette kortet burde inneholde, og nå er det endelig ferdig. Han som bestilte det ble iallefall fornøyd.
Fant ut at jeg ville lage første side av et overheadark, og pynte det. Så "laget" jeg mønsterark av endel av doktoravhandlinga, det lima jeg inn som andre side som dere ser her.
Inni kortet ble det plass for å skrive en hilsen, tok også med et lite bilde av en "graduation gown" - en studentlue slik de bruker i en del land ved feiring av bestått eksamen.
På baksida brukte jeg det samme mønstearket jeg hadde "laget" samt ei større studentlue.

7 kommentarer:

  1. Så flott kort! Så artig at du har fått med litt av doktoravhandlingen, og jeg likte overheadarket også, man får et nytt ark men det krever ikke så mye pynting som en vanlig hvit side.

    SvarSlett
  2. Dette var ett flott kort!
    Det var annerledes og veldig personlig, det likte jeg.

    Ha en fortsatt fin dag!

    Pernilla

    SvarSlett
  3. Hei!
    En kreativ måte å løse utfordringen på! Tenker mottaker blir fornøyd!
    Ida

    SvarSlett
  4. Veldig morsomt og utfordrende å lage slike personlige kort. Du har gjort en kjempeflott jobb er. Så kreativt å ha med en bit av doktorgraden og bilde av lungene.

    Ha ei fin uke!

    Klem, Trine :)

    SvarSlett
  5. Kan bare signere alle de andre kommentarene her over:) Kjempeflott og personlig:)

    SvarSlett
  6. Du e jo reine kunstnern..:) Virkelig flott og veldig passende kort for den anledningen. Starta for fullt med konfirmasjonskort no...smiler..:) klem

    SvarSlett
  7. Flot og anderledes bestillingskort.

    SvarSlett